Műszaki adminisztrátor pozícióba kollégát keresünk Nyíregyházán


Építőipari munkagépek és mezőgazdasági gépek értékesítésével valamint szervizelésével foglalkozó vállalat keres

 

Műszaki Adminisztrátor

pozíció betöltésére gyakorlattal rendelkező személyt.

 

A műszaki ügyintéző feladata a szerviz ágazat adminisztratív támogatása, az ügyintézési feladatok határidőre való megvalósításra, kapcsolattartás beszállítókkal magyar és angol nyelven.

Hasonló területen szerzett (autószervíz, mezőgazdasági vagy munkagép szerviz) tapasztalattal rendelkező személyek jelentkezését várjuk szakmai önéletrajz, motivációs levél és fizetési igény megjelölésével.

Főbb feladatok, munkák:

  • dokumentumkezelés, bejövő és kimenő dokumentumok iktatása, iratkezelési feladatok, adatrögzítés
  • szerviz ágazat munkájának általános támogatása
  • üzleti partnerekkel, ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • szerviz kimutatások, egyéb nyilvántartások készítése, naprakészen tartása
  • garanciális ügymenetek bonyolítása
  • számlázás
  • műszaki dokumentációk, folyamatok kidolgozásában való részvétel
  • beszállítókkal, gyártókkal való kapcsolattartás (e-mailen, telefonon)
  • postai küldeményekkel kapcsolatos feladatok ellátása
  • egyéb, napi ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása
  • külföldi képzéseken való részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • folyamatokban való gondolkodás, komplex látásmód
  • nagy munkabíró képesség
  • ügyfélközpontú hozzáállás, udvariasság
  • precizitás, pontosság, talpraesettség
  • számítógépes ismeret (Word, Excel, Outlook)
  • B kategóriás jogosítvány, gépjármű vezetési gyakorlat
  • aktív angol nyelv ismerete

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • szakmai múltat igazoló referenciák
  • legalább középfokú szakirányú (műszaki) végzettség

Amit kínálunk:

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos értékkel bír, hogy itt az átlagnál magasabb szintű elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszú távú biztos szakmai karriert, és családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • versenyképes juttatáscsomag
  • dinamikusan fejlődő, stabil háttérrel rendelkező vállalat
  • felelősségteljes munkakör
  • változatos feladatok, folyamatos fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Vevőszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 4400 Nyíregyháza

A pozíció megpályázása az önéletrajz és a motivációs levél megküldése mellett a fizetési igény megjelölésével lehetséges.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Munkarend

  • Általános