Call Center–ügyfél tájékoztató állás Nyíregyházán


Call Center – Ügyfél tájékoztató

Cégünk egyik mottója a „Jó szóval hegyeket lehet megmozgatni” irányelv, ezért keressük azt a tapasztalt ügyfélszolgálati munkatársat, akinek fő feladata az ügyfeleinkkel és kollégáinkkal való kapcsolattartás telefonon és e-mailen.

Hívások közben empatikus, jó kommunikációs és érvelési képességű, aki kellő jártassággal rendelkezik a potenciális ügyfelek kiszűrésében.

Feladatok:

  • Ügyfelek tájékoztatása a szervezet termékeiről, szolgáltatásairól, eljárásairól
  • Az ügyfelek igényeinek meghatározása, az események számítógépes rendszerben történő rögzítése; adott esetben a feladat más egységekhez továbbítása
  • Tanácsadás, segítségnyújtás termék, szolgáltatás kiválasztásában, információk elérhetőségében
  • Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára
  • Ügyfél-megkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása
  • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő-rendszer alkalmazásával
  • Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése
  • Beszámolás a vezetőnek

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Minimum 1 éves call-center munkatapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • Kiváló kapcsolatteremtő képesség

Előny:

  • Kreatív gondolkodás, érvelési készség
  • Tanulási hajlandóság

Amit kínálunk:

  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Napi 8 órás munkavégzés hétfőtől péntekig

Kezdés várható időpontja:

  • Azonnal betölthető

Munkavégzés helye:

  • Nyíregyháza

Munkaidő:

  • Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig

Fizetés:

  • Megegyezés szerint, bér igény megjelöléssel

 

Jelenkezés az Önéletrajz és motivációs levél által, fizetési igény megjelölésével.

 

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Munkarend

  • Általános

Hasonló hirdetések