Call Center–ügyfél tájékoztató állás Nyíregyházán
Nyíregyházi cég
Nyíregyháza
2020. 08. 10.
Call Center – Ügyfél tájékoztató
Cégünk egyik mottója a „Jó szóval hegyeket lehet megmozgatni” irányelv, ezért keressük azt a tapasztalt ügyfélszolgálati munkatársat, akinek fő feladata az ügyfeleinkkel és kollégáinkkal való kapcsolattartás telefonon és e-mailen.
Hívások közben empatikus, jó kommunikációs és érvelési képességű, aki kellő jártassággal rendelkezik a potenciális ügyfelek kiszűrésében.
Feladatok:
- Ügyfelek tájékoztatása a szervezet termékeiről, szolgáltatásairól, eljárásairól
- Az ügyfelek igényeinek meghatározása, az események számítógépes rendszerben történő rögzítése; adott esetben a feladat más egységekhez továbbítása
- Tanácsadás, segítségnyújtás termék, szolgáltatás kiválasztásában, információk elérhetőségében
- Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára
- Ügyfél-megkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő-rendszer alkalmazásával
- Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése
- Beszámolás a vezetőnek
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Minimum 1 éves call-center munkatapasztalat
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
- Kiváló kapcsolatteremtő képesség
Előny:
- Kreatív gondolkodás, érvelési készség
- Tanulási hajlandóság
Amit kínálunk:
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség
- Napi 8 órás munkavégzés hétfőtől péntekig
Kezdés várható időpontja:
- Azonnal betölthető
Munkavégzés helye:
- Nyíregyháza
Munkaidő:
- Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig
Fizetés:
- Megegyezés szerint, bér igény megjelöléssel
Jelenkezés az Önéletrajz és motivációs levél által, fizetési igény megjelölésével.
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Munkarend
- Általános