Pénzügy / HR területen álláslehetőség Nyíregyházán

Anico Készházak Kft.

Pénzügyi ügyintéző

Munkavégzés helye: Nyíregyháza

2021. 06. 25. 14:15

Pénzügyi munkatárs és HR területen álláslehetőség az Anico Készházak Kft-nél

Téged keresünk, ha kitartó, magabiztos és pontos, precíz munkavégzés jellemez.

Cégünk könnyűszerkezetes családi házak generálkivitelezéssel foglalkozik, így előnyt jelent ha az építőipar területén volt korábban lehetőséged gyakorolni a pénzüggyel kapcsolatos feladatokat, de nem feltétel.

Feladatok

  • bejövő (szállítói) számlák érkeztetése, iktatása, kimenő számlák készítése
  • heti, havi és éves beszámolók készítése a könyvelő irodával együttműködve
  • szoros együttműködés az említett könyvelő irodával és a cégvezetővel
  • kimenő és bejövő banki utalások végzése  
  • munkatársak ki-és beléptetése, személyi dokumentumok rendezése
  • munkaszerződések, bérszámfejtések kezelése
  • adminisztrációs feladatok, dokumentumok kezelése, dossziék vezetése
  • Cash-flow kimutatás összeállítása

Elvárások

  • Microsoft Office ismerete
  • PM Code program ismerete előny, de nem feltétel, (segítünk elsajátítani)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Önálló munkavégzés 

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • OKJ

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!