Nyíregyházán is találhatunk munkalehetőségeket call center munkakörben, a „telefonos” pozíciókhoz azonban meg kell felelni bizonyos elvárásoknak. Nézzük, mit érdemes tudni a call center munkákról.
Mi az a call center?
A call center bizonyos értelemben az ügyfélszolgálatot jelenti, ahol távolról történik az információ közvetítése. A call centeres feladata lényegében a kapcsolattartás az adott (vagy felkeresett, leendő) ügyfelekkel, ami telefon mellett továbbá e-mailben, sms-ben is történhet, de elsősorban előbbi forma a jellemző. A munka gyakran a megbízó cégtől távol, külön telephelyen történik.
Milyen tudásra van szükség?
Elsősorban természetesen a jó kommunikációs készség a legfontosabb, de az idegen nyelvismeret szintén sokat dob a latba a kiválasztási folyamatok során. Az is alapvető, hogy a dolgozó türelmes és megértő legyen, rendelkezzen egy ügyfélszolgálatos „hidegvérével”.
A call centeres munkaköröknél ezért jellemzően nem a végzettség vagy a felmutatott papírok lehetnek döntő befolyással, hanem az állásinterjún és esetleges tesztfeladatokon mutatott teljesítmény. Ez a pozíció elsősorban talán inkább az extrovertált, társaságkedvelő embereknek szól, hiszen naponta akár több száz emberrel is beszélni kell.
Az idegen nyelvismeret azért lehet fontos, mert a nagyobb cégek és vállalatok jó eséllyel rendelkeznek nemzetközi ügyfelekkel. Az alapvető tudás azonban szinte elengedhetetlen, hiszen hazánkban és Nyíregyházán is előfordulhat, hogy valaki nem beszéli a magyar nyelvet – ebben az esetben legalább angolul illik ismernünk egy-egy szót, mondatszerkezetet.
Call center munkalehetőségek Nyíregyházán
Nyíregyházán is találhatunk állást ebben a munkakörben, a feladatok közé pedig az ügyfelek tájékoztatása, az igények feltérképezése és meghatározása, a tanácsadás és a vezetőségnek való beszámolás tartozhatnak.
Az elvárások között több esetben megtalálható a legalább középfokú végzettség, a szakmai tapasztalat és a felhasználói szintű számítógépes ismeretek, továbbá a kiváló kommunikációs készség szóban és írásban, illetve a kapcsolatteremtő képesség. Előnyt jelenthet a kreatív gondolkodás és érvelési technikák ismerete, a tanulási hajlandóság.
https://nyiregyhazaallas.hu/allasok/informatika-telekommunikacio
Nyíregyházán továbbá call center karrierlehetőségeket kínál például a P-Tel vagy a CallComm Zrt. központja.
A 21. században már nem elképzelhetetlen, hogy a call center munka virtuálisan valósuljon meg. Egy jól működő cég és munkavállaló ebben a formában is tudja biztosítani a megfelelő tájékoztatást, de komoly önfegyelemre van szükség.
https://www.hrportal.hu/hr/milyen-egy-virtualis-call-center-dolgozo-20191205.html
NyiregyhazaAllas.hu / P.P.